Sposoby na zmotywowanie się do ćwiczeń:)

Szukasz wymówek aby nie iść na trening? Robisz wszystko, żeby nie wziąć się do pracy nad sobą? Mówisz, że nie masz czasu, a dotychczasowy trening się Tobie znudził? Acha&Kacha podpowiedzą Tobie jak znaleźć motywacje. Przedstawiamy wskazówki, których masz się twardo trzymać:
1. Poszukaj aktywności, która sprawi Tobie najwięcej radości
2. Pomyśl, jak wspaniale będziesz czuł/a się po treningu
3. Zaplanuj czas na trening realnie, stosownie do swoich możliwości i planu dnia. 
4. Dodawaj i wyrzucaj inne ćwiczenia. Niech Twój trening będzie różnorodny
5. Przestań mówić "jutro". Zacznij od dzisiaj.
6. Pomyśl ile stracisz kalorii i jak pięknie wyrzeźbisz swoje ciało
7. Śledź profile i blogi ludzi, którzy żyją aktywnie i zdrowo
8. Wyobraź sobie, że już za 2 miesiące będziesz wyglądać o niebo lepiej
9. Nie dopuszczaj do wyrzutów sumienia
10. Znajdź partnera do ćwiczeń.

Pamiętaj: tylko zdrowe odżywianie + aktywność fizyczna=sukces

.


10 komentarze:

Piotr Mba pisze...

Każda motywacja jest dobra:) ale nawet po sobie wiem, że sa dni w których łóżko ma większe przyciąganie niż sprzęt do ćwiczeń :)

HealthyVibes pisze...

Osobiście partner do ćwiczeń mnie nie motywuje, lubię ćwiczyć sama (ewentualnie z trenerem). Strasznie irytuje mnie jak ktoś do mnie cokolwiek mówi w trakcie treningu. Dla mnie trening to świętość, jak pobyt w kościele gdzie powinno się zamknąć i skupić na tym co się robi i po co się tam przyszło. A najbardziej motywuje mnie lustro i moje odbicie w nim, a jeszcze bardziej karteczka z wagi z pomiarem składu ciała, szczególnie gdy muscle mass idzie w górę ;) Ale każda motywacja jest dobra :)

Anonimowy pisze...

Witam Cię serdecznie,

Tworzę katalog blogów o zdrowym stylu życia, obejmujący tematykę odżywiania,
sportu, fitness, diet. Katalog jest dostępny pod adresem:
http://www.goodbyaccident.com/spis-blogow-o-zdrowym-stylu-zycia/
Dodatkowo w celu promocji blogów do niego należących powstał profil na portalu
społecznościowym: https://www.facebook.com/ozdrowymstyluzycia Założeniem jest
promocja ciekawych blogów i popularyzacja stylu życia fit, a także próba
integracji społeczności blogerów.
Jeśli tylko miałabyś ochotę do niego należeć proszę zapoznaj się ze stroną
katalogu: http://www.goodbyaccident.com/spis-blogow-o-zdrowym-stylu-zycia/

Gorąco pozdrawiam
Klaudia

Unknown pisze...

Ja też jakoś nie umiem z kimś ćwiczyć rozwala mi to trening, wolę w samotności, nie rozpraszana przez nikogo. Za to moje wyniki bardzo mnie motywują

Unknown pisze...

Cieszymy się, że ćwiczycie. Ci, którzy zaczynają przygodę ze sportem szybko tracą motywację. A ona jest bardzo ważna, dlatego naszą propozycją jest partner do ćwiczeń. Jak będzie się wzajemnie namawiało i pilnowało to będą efekty:)

Biegiem do marzeń pisze...

Hahaha :D Temat bardzo mi bliski- wczoraj chciałam się domotywować i wśród filmów "Chcę zobaczyć" na Filmwebie odkopałam "Za wszelką cenę" o trzydziestolatce chcącej osiągnąć sukces w boksie.... OSTRZEGAM: to nie jest pozytywny, motywujący film- zdecydowanie nie >.<
Niemniej jednak uciekam na trening ;)
Życzę powodzenia i zapraszam do siebie :* biegiemdomarzen.blogspot.com ;)

Łukasz pisze...

Moim zdaniem partner do ćwiczeń i wzajemne motywowanie się, umawianie gdzieś na jakieś bieganie, oczywiście obok własnej motywacji i samozaparcia, najlepiej mogłoby zadziałać.

Bardzo ciekawy i praktyczny wpis, dzięki.

Unknown pisze...

Świetny blog!
Zapraszam również do mnie, ciekawa tematyka i można się sporo dowiedzieć :)
Liczę na liczne obserwacje i odzew! :)
>>MÓJ BLOG<<

KingaZielinska pisze...

Mnie się wydaje, że tutaj nie trzeba jakieś wielkiej filozofii, jeśli każdy znajdzie aktywność, która sprawia mu frajdę to nie trzeba będzie go ciagnac z kanapy wołami ;) Jestem chodzącym przykładem- ileż to razy zabierałam się za bieganie... pójdę biegać, kupię ładne buciki, bla bla...kończyło się na jednym razie. Bieganie mnie nudzi i nudzić będzie. Ale za to pływanie kocham- relaksuje mnie i daje mi niesamowite wyciszenie. I nikt mnie nie musi namawiać do wyjścia na pływalnię, nawet w zimie ;)

Studio Treningu Katowice pisze...

Czyżby blog umarł?

 

Acha&Kacha © 2012 | Designed by Cheap Hair Accessories

Thanks to: Sovast Extensions Wholesale, Sovast Accessories Wholesale and Sovast Hair